توافق سوبارو و تویوتا

تویوتا و سوبارو در مورد اتحاد تجاری و سرمایه جدید توافق کردند.

رئیس تویوتا، آکیو توودودا ، 

با اظهار نظر درباره توافق امروز با سوبارو گفت: این توافق یک تحول عظیم در صنعت خودروسازی ژاپن خواهد بود.

 لذت بردن از رانندگی جزء ذاتی اتومبیل ها خواهد بود و چیزی است که فکر می کنم باید ادامه دهیم برای حفظ شدید مسیر راه ،من خودم  بعنوان ، یک رالیست و با تجربه ی خودم که سالیان دراز در این زمینه فعالیت دارم  ، شگفتی های فن آوری AWD Subaru را در رگ های خود احساس کرده ام.

   

سوبارو 360

SUBARU از زمان شروع فعالیت در زمینه تولید اتومبیل ، بیش از هر چیز بر توسعه "فناوری ایمنی" برای محافظت در برابر تصادفات متمرکز شده است. خودروهای SUBARU در صورت تصادف ، از فناوریهای بی شماری طراحی شده برای محافظت از مسافران و همچنین جان عابران پیاده استفاده می كنند. طراحی تمام جنبه های خودرو با هدف تضمین حداکثر ایمنی ، یک مفهوم ایمنی از برخورد است که منحصر به فرد برای SUBARU است و با ویژگی هایی مانند "بدنه فریم های تقویت شده با حلقه" به منظور محافظت در برابر برخورد ، یا طرح موتور که از مسافران محافظت می کند ، مشهود است.

قاب های تقویت کننده حلقه ای شکل

قلب همه جانبه ایمنی

طراحی این بدنه دارای یک ساختار حلقه ای است که ستون های چپ و راست A ، B و C را از طریق پشت بام و کف بهم متصل می کند ، همراه با ریل های جانبی تقویت شده و آستانه های جانبی که قسمت جانبی بدن را به هم وصل می کند تا قفس ایجاد کند که کابین مرکزی را پوشانده باشد. این طرح در صورت بروز حادثه ، شوکها را به طور مؤثر جذب می كند و محافظت جامد را در كابین ایجاد می كند.

برخوردهای جلو / عقب

طرح متقارن پلت فرم Symmetical AWD + BOXER با استفاده موثر از کل ساختار شاسی به عنوان یک منطقه قابل خرد شدن در صورت تصادف ، مسافران را از شوک محافظت می کند. همه اجزای داخل کابین ابتدا با ایمنی طراحی شده و با مواد جذب کننده شوک برای محافظت از بدن ظریف انسان ساخته شده است.

این مفهوم از این واقعیت ناشی می شود که حتی اگر کوچکترین قطعه تجهیزات در معرض انرژی های برخورد زیاد قرار بگیرند ، می توانند به یک خطر تبدیل شوند. همچنین از پدالهای ایمنی و شکل صندلی که باعث کاهش صدمات ناشی از شلاق در هنگام برخورد به عقب می شود نیز استفاده شده است.

برخورد جانبی / افست ، جمع کردن

SUBARU دارای تیرهای درب سفت و سخت است که درهای در دو طرف خودرو نصب شده است تا از مسافران در هنگام برخورد جانبی محافظت کند. سطح بالای استحکام بدست آمده توسط بدنه

 Ring-Shamp Reinforc Frames ، در صورت تصادف یا چرخش ، از کل فضای کابین محافظت می کند. افزودن کیسه های هوا / کیسه های هوا SRS جلو و استفاده از مواد جذب کننده شوک در سرتاسر داخلی ، به محافظت از سر و بدن مسافران در یک کابین که کاملاً طراحی شده برای کاهش شوک های تصادفی است کمک می کند.

محافظت و سازگاری عابر پیاده

یکی از مشخصات موتور BOXER مشخصات ساختاری کم آن است. در صورت پرتاب شدن عابر پیاده روی اتومبیل ، جایی که ممکن است خطر بالایی از پایداری صدمه به سر داشته باشد ، این امکان را فراهم می کند تا فضای زیر پائین تعبیه شود تا بتواند شوک را جذب کند. حتی لولاها و میراگرهای گازی بنز برای کاهش ضربات طراحی شده اند و سپر جلو دارای ساختاری است که انرژی برخورد را جذب می کند زیرا این موارد اغلب می توانند به پاهای عابر پیاده ضربه بزنند. اینها تنها برخی از راه هایی است که SUBARU برای محافظت از مسافران خود و همچنین ایمن سازی بیشتر عابران پیاده و سایر خودروها ، تمام جنبه های اتومبیل خود را طراحی کرده است.

بازدهی بالا