توافق سوبارو و تویوتا

تویوتا و سوبارو در مورد اتحاد تجاری و سرمایه جدید توافق کردند.

رئیس تویوتا، آکیو توودودا ، 

با اظهار نظر درباره توافق امروز با سوبارو گفت: این توافق یک تحول عظیم در صنعت خودروسازی ژاپن خواهد بود.

 لذت بردن از رانندگی جزء ذاتی اتومبیل ها خواهد بود و چیزی است که فکر می کنم باید ادامه دهیم برای حفظ شدید مسیر راه ،من خودم  بعنوان ، یک رالیست و با تجربه ی خودم که سالیان دراز در این زمینه فعالیت دارم  ، شگفتی های فن آوری AWD Subaru را در رگ های خود احساس کرده ام.

   

سوبارو 360

پیشرانه ای با راندمان بالا و با حداقل ضایعات

نکته اصلی این است که چقدر توان موتور از کمترین سوخت می تواند تولید کند ، و اینکه چگونه می توان این نیرو را بدون هیچ گونه تلفاتی از طریق سیستم انتقال به چرخ ها منتقل کرد. سوبارو با این عقیده که می توان آنها را مهندسی کرد تا بتوانند سطح قابلیت رانندگی را که سوبارو در آن تلاش می کند ، تنظیم کنند ، بدون اینکه تأثیر مخربی بر محیط بگذارد ، به خوبی تنظیم شده اند.

نسل بعدی SUBARU BOXER

موتور جدید BOXER دارای طراحی سکته مغزی طولانی تر و محفظه احتراق جمع و جور تر و همچنین AVCS دوگانه است که باعث افزایش مصرف و خروجی اگزوز ، پیستون های سبک تر و اصطکاک کمتر در طول موتور برای دستیابی به بالاترین راندمان احتراق و راندمان سوخت می شود. و موتور همچنین کوه هایی با گشتاور کم تا متوسط را برای شتاب زدگی مایع و قابلیت رانندگی آسان تر در روز ارائه می دهد. نسل واقعاً جدیدی از موتور که در محیط بسیار آسان است و همچنین سرگرمی در جاده ها.

ترکیبی سوبارو

 ایمنی نامحسوس

بیش از صرفه جویی در سوخت

بنابراین ، یک هیبرید سوبارو چیست؟ پاسخ بیشتر از صرفه جویی در سوخت بسیار زیاد است ، زیرا این امر همچنین ”لذت رانندگی” را فراهم می کند. اجزای سنگین مانند موتور و باتری در یک طرح متقارن منحصر به فرد نصب شده اند و در نتیجه وسیله نقلیه هیبریدی است که بر کیفیت اصلی آن تأثیر نمی گذارد. سیستم AWD متقارن. نتیجه این است که هندلینگ شدید با سایر هیبریدها ، قابلیت رانندگی بسیار پایدار و راندمان سوخت بسیار برجسته در دسترس نیست. این یک عزیمت واضح از اتومبیل های هیبریدی معمولی است که تنها هدف دستیابی به راندمان سوخت بهتر است ، به این معنی که لذت رانندگی را نشان می دهد که فقط سوبارو قادر به ارائه آن است.